Dag 3

20 oktober 2015 - Paramaribo, Suriname

Vandaag hebben we de eerste workshop gegeven:best spannend van tevoren. Maar het was ontzettend leuk en ging goed. We zaten met 14 maatschappelijk werkers, onze 2 stagiaires en meneer Giskus in een hele kleine ruimte. Net groot genoeg voor 17 stoelen, een beamer + laptop en een flip-over. De deelnemers waren heel leergierig en enthousiast over het programma. Er zat een mevrouw van het ministerie van Onderwijs bij die ook onder de indruk was. Kortom we hebben een top workshop gedraaid.

Meneer Giskus zei na afloop aan ons: mevrouw Fokje heeft echt top docenten gestuurd. Ik zal haar mailen om haar dat te zeggen. De foto's van vandaag zetten we later op het log.

Groetjes,

Marian en Melody

1. Margreeth:
    Ha dames,
    wat klinkt dat goed! Mooi plekje, fijne temperatuur, goed werk geleverd. Mel, je zult je wel lekker op je plek voelen. Voelt het een beetje vertrouwd?
    Veel plezier, ik hoop op meer verhalen.
    Lieve groet, Margreeth
  2. Marian:
    20 oktober 2015
    Ja, het voelt heel lekker op mijn plek. Zo warm om weer in Suriname te zijn!
  3. Margreeth:
    20 oktober 2015
    Wat heerlijk voor je, Mel!
  4. Janneke:
    20 oktober 2015
    Jullie enthousiast, deelnemers enthousiast: wat wil je nog meer.
    Genieten maar.
  5. Fokje:
    20 oktober 2015
    Fijn dat het zo goed ging! Ik had niet anders verwacht na al jullie zorgvuldige voorbereiding! En natuurlijk heeft mevrouw Fokje uitstekende docenten gestuurd, doe meneer Giskus maar de hartelijke groeten!
  6. Jacqueline:
    21 oktober 2015
    Wat heerlijk om jullie verhalen te horen. Wel weer terug komen hoor. Werk ze en veel plezier
  7. Marieke:
    21 oktober 2015
    Goed gedaan ladies! Fijn om zo te starten lijkt me. Heb het nog goed daar! Liefs
  8. Karin:
    Marjan en Melody,
    Wat een aandachtig 'publiek' hebben jullie gehad. Goed hoor. En voorbereiding is het halve werk, dat blijkt wel uit de reacties. Succes nog en geniet ervan!
    Lfs Karin.
  9. Annemiek:
    21 oktober 2015
    Altijd spannend zo'n eerste trainingsdag. Top dat iedereen zo enthousiast was en wat een lovende, warme feedback. Goed gedaan dames!
    Wat een geweldige foto's van de hardwerkende deelnemers (activerend leren ;-)?) en de 'knusse' trainingsruimte met ventilator. Vast nodig als er zo hard gewerkt wordt :-).
    Veel succes dames en geniet van alle ervaringen en ontmoetingen.
    Liefs Annemiek
  10. Els:
    22 oktober 2015
    Leuk om te lezen en te zien! Nog veel plezier de komende dagen met de training en de warmte!