De derde workshop

26 oktober 2015 - Paramaribo, Suriname

Vandaag hebben we, na een heel ontspannen weekend, onze laatste workshop bij het AMW gegeven. Voelde gewoon even echt als werk toen we daar vanmorgen, nog moe van de binnenlandtripje, heen gingen. Maar eenmaal dat, was het wel weer erg leuk om te doen. Aan het eind hebben we de drie workshops geëvalueerd. Dat was hartverwarmend. Mensen waren enthousiast, gaven aan veel geleerd te hebben en wilden graag meer van dit soort workshops. Ze vonden Marian en mij ook een fijn docentenkoppel, waardeerden de afwisseling. Kortom we kwamen daar helemaal blij (en vol van de heerlijke snacks) vandaan.

We wilden vanmiddag zwemmen in ons zwembad. Dat hebben we ook gedaan, maar toen begon het te regenen en te onweren. Helaas dus. We hebben wel gerelaxed, maar niet bij het zwembad.

Vanavond gaan we met Tillie en Lydia uit eten en morgen verzorgen we een workshop in het ziekenhuis waar Lydia werkt.

1. Fokje:
    27 oktober 2015
    Fijn dat het zo'n succesverhaal is geworden bij het AMW!
  2. Els:
    27 oktober 2015
    Geniet nog van jullie laatste dagen in Paramaribo!
  3. De favoriete dochter van je reispartner:
    27 oktober 2015
    Leuk Melody! Al geloof ik niet dat het als 'echt werk' voelt ;) daar met dat tropische weer en de lekkere snacks.
  4. Marian:
    27 oktober 2015
    Ah, geweldig (en heel begrijpelijk ook) dat ze zo enthousiast zijn over de workshops en jullie. Welverdiend relaxen en succes morgen met de laatste!
  5. Annemiek:
    28 oktober 2015
    Wat super zulke positieve feedback, maar jullie hebben het ook echt verdiend met alle goede voorbereidingen! Succes morgen.