Workshop in het ziekenhuis en de Commewijne tour

28 oktober 2015 - Paramaribo, Suriname

Gisteren hebben we de allerlaatste workshop gegeven. Vandaar de foto met de cocktails om de goede afloop te vieren.

De workshop Veranderen en Verlies gaven we in het Academisch Ziekenhuis bij Lydia (oud studente) en haar collega medisch maatschappelijk werkers, bedrijfsmaatschappelijk werkers en stagiaires. Het was een leuke workshop met indrukwekkende gesprekken. Kortom: het ging goed!

Vandaag hebben we een boottour over de Commewijne rivier gedaan. Leuk, mooie omgeving. Nu zitten we op de bank. Gek idee dat we morgen alweer aan de terugreis beginnen. Het is omgevlogen, maar het lijkt ook alsof we hier, door de vele ervaringen en indrukken, al heel lang zijn. Dat wordt flink omschakelen volgende week! Maar nu nog even genieten en morgenochtend even lekker zwemmen in het prachtige zwembad.

1. Aagtje:
    29 oktober 2015
    Klinkt allemaal heel goed. Wat je allemaal wel niet kan doen in 14 dagen. Goede terugreis toegewenst. En inderdaad, een van de dingen voor het omschakelen is het weer....
  2. Fokje:
    29 oktober 2015
    Wat is het al weer snel voorbij! Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat jullie naast het werken ook nog wat hebben kunnen zien! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen....
    Goede reis terug en tot snel!
  3. Marieke:
    29 oktober 2015
    Geniet van de welverdiende cocktails! Ik mis jullie hier wel. Tot volgende week!! En een goede terugreis!
  4. Marian:
    29 oktober 2015
    Een hele goede reis! Veilig weer thuiskomen en veel lekkere recpten mee voor het surinaamse-verhalen-met -foto's-avondje..
    Tot snel!
  5. Annemiek:
    30 oktober 2015
    Geniet nog even van de laatste momenten. Leuk om jullie volgende week weer te spreken. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Goede reis!