Dag 1. Zondag in Suriname

18 oktober 2015 - Bedum, Nederland

Paramaribo, 09.15, 27 graden en we zitten op de veranda aan een kopje koffie. Gisteren hele lange reis: om 15.00 geland  en  pas om 19.00 in ons appartement. Wat heerlijk om opgehaald te worden. Na een Parbo ( of twee) en een heerlijke salade om 21. 30 in bed gekropen. Het is hier echt geweldig. Mel wijst  me op exotische bomen en planten, die overigens thuis in de vensterbank staan. Wij gaan maar eens bedenken wat we vandaag gaan doen; in ieder geval zwemmen, boodschapjes doen en de omgeving verkennen. Groeten, Marian en Melody

1. De favoriete dochter van je reispartner:
    18 oktober 2015
    Wauw! Ik ga ook een keer naar Suriname!
  2. Paul:
    18 oktober 2015
    Hoi Marian en Melody die plant in de vensterbank is wel van een ander formaat! En wat is dat drankje waar je zo goed op slaapt?
  3. Marian:
    18 oktober 2015
    Dat drankje is parbobier. Bier op basis van rijst. Slaap je heerlijk op. Of waren we misschien toch gewoon moe van het reizen, :-)
  4. Fokje:
    18 oktober 2015
    Heerlijk, een djogo Parbobier ( hele liter); daar slaap je lekker op! Geniet van de heerlijke warmte; hier is het druilerig herfstweer!
  5. Marieke:
    18 oktober 2015
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Geniet van de zon, de omgeving en het zwembad!
  6. Marian:
    18 oktober 2015
    Klinkt allemaal heerlijk. Enjoy!
  7. Els:
    19 oktober 2015
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Ik ben benieuwd naar het vervolg......
  8. Nathalin:
    21 oktober 2015